Nekad L1eandro99 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,800
Reaction score
1,455
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060385817/

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad är din discord tagg? L1eandro99

Vem var det som bannade dig? 320Master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_1358.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att det står på min ban att jag läckt ifrån staff dcn vilket jag verkligen inte gjort. När jag går igenom mina pms med folk så ser jag inte ett ända meddelade med staff dcn då jag inte gjort det. Även när jag delar min skärm så går jag aldrig in i staff dcn alls. Jag har vart staff innan och vet dom här reglerna sedan innan. Jag skulle aldrig ge logs till folk även folk frågat om det. Jag säger alltid nej till dom. Folk bad mig ressa dom och massor med annat. Jag säger alltid nej till dom här personerna då jag inte är någon korrupt staff. Jag minns helt ärligt inte att jag läckt någonting ifrån den dcn. Kollat igenom mina pms med folk och inte gjort det. Ifall jag delat skärm någongång så kan nån se någonting väl men då var det säker ett misstag som många personer gör. Men jag visar ej någon staff dcn eller delar ut logs eller läcker saker ifrån den dcn eller vad jag hör i den dcn. När jag blev bannad så var jag chockad över det på grund av att jag inte hade läckt någonting. Jag var en kompetent m-a som tog intervjuer med många nya spelare som ville ansöka för medlemskap och ville börja på servern. På det så gjorde jag reports fast jag hade annat m-a jobb för mig att göra. Jag speccade hela tiden nästan och gjorde mycket med reports. Det bevisar bara hur kompetent jag är inom det yrket och som spelare. Jag var skön mot alla staffsen och inte var otrevlig en ända gång. Ifall du inser att du inte gillar mig ifrån första början så kan du se till så att jag aldrig kommer tillbaka till staff teamet. Jag streamvaktade streamern Yesbox och gjorde så ingen lall eller meta gaming skulle hända och sedan så blev jag bannad. Även ifall jag gjort någon misstag så skulle det betyda jättemycket att du kunde ge mig en andra chans. På grund av min kompetens nivå jag bidrog till serverns RP och till staff teamet. Jag ville bli helper så jag bevisa dig att jag var kompetent till det. Det var därför jag speccade mycket till och gjorde så många reports. Jag har även donerat en del till servern vilket bevisar att jag är lojal till denna server. Jag vill bara bevisa att jag inte gjort det med medvetande. Inte så jag skickade någon person staff dc länken liksom så dom kunde joina. Då har det blivit någon slags av misstag. Ända ber om är en sista chans för mig. Ifall jag bryter denna chans kan du blacklista mig för alltid. Bara en sist chans. Det är inte så att jag är någon 12 åring som är på servern för att skjuta. Jag är på servern för att utveckla serverns rp till som förut. Därför jag blev m-a och ville ta in nya personer till Unive Roleplay för att utveckla den rpn med medlemmarna på unive så folk kan ha kul på riktigt. Och jag uppnådde ändå en bra tal av nya medlemmar som kanske just nu spelar för att ha kul och inte bara för att vinna. Jag är inte en p12a problem spelare som lägger ut montage när jag skjuter på ett spel. Det är ganska omoget och göra så. Jag är inte en sån typ av spelare. Jag ville utveckla rpn och det är därför jag började speccade så servern undviker lall rpn som servern kan få ibland. Jag vill bara serverns bästa med rpn och göra så att alla personer som inte kan rpa socialt kan få gå till andra servers typ som Rilles server för där har du nog inte det. Aldrig spelat där. Sett på deras lives att servern är social rp lös. Och vill bara bevisa till dig att jag är inte en sån person du tror jag är. Jag var aktiv hela tiden och tog in kompetenta spelare in på unive som kunde rpa bra. Mitt misstag är allvarligt och förstår att du är ganska arg men jag vill att du ska tro mig och ge mig en annan chans att bevisa det till dig och bevisa hur kompetent jag är. Vet inte hur många gånger jag måste säga det men vill bara bevisa till dig. Det bevisar bara hur mycket jag vill kommer tillbaka till Unive och inte begå några mer misstag och rpa på högsta rpn som finns på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag streamervaktade Yesbox och sedan så blev jag permanent avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att beslutet är felaktigt då jag inser att jag ej har gjort det med medvetande och vet att det var någon slags av misstag som jag gjorde. Och ber då hemskt mycket om ursäkt för det och för att jag gjort det misstaget. Ända jag kan säga är att ber om ursäkt för det. Det var en misstag att göra isåfall. Och ber så mycket om ursäkt för det och vill säga ett det var ett misstag att göra så isåfall alla begår misstag åtminstone en gång och bara ber om ursäkt för det som jag sagt till dig. Jag bokstavligen ber dig för en sista chans så kan jag bevisa till dig att jag är så kompetent. Denna gång var det en misstag och är verkligen inte glad över det som jag har gjort. Ber dig om en sista chans 320.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina tidigare bans var när jag inte rpade på skador och sedan så fick jag en ban för att jag bröt regeln Powergaming. Och detta kommer inte hända igen. Men detta var typ vid 2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte begå samma regel brott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte begå samma regel brott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka