Accepterad L1eandro99 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,804
Reaction score
1,453
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060385817/

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad är din discord tagg? L1eandro99

Vem var det som bannade dig? 320Master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att 320 bannade mig på grund av att jag sa free när afroman blev bannad och jag ångrar verkligen detta och kommer ej upprepas det var så att jag testade spela Wombat och det var en äcklig server som alla 100k spelare är inne i en server och det var brist på social rp och mycket annat det är så då att jag lämnade med rollerna jag hade då jag hade ped men brydde mig ej då servern var väldigt dålig och ville ej spela där 320 fattar mig som en förrädare och det förstår jag verkligen men ge mig en till chans att bevisa att jag är behörig att spela på servern nu när alla problem spelare är borta så vill jag komma tillbaka för att verkligen ha bra rp så vi hade förut i 2022 med att hänga vid trygg hansa hela tiden och byta importer osv det kommer inte vara skottlossningar då alla problem spelare är borta trippy trodde han kunde ta med alla för att sänka din server men så blev det inte jag började på servern Unive och vill alltid köra här för evigt. Men från och med nu så kommer jag att sköta mig eftersom att jag känner mig redo att börja rpa på Unive igen på fullt RP nivå och då absolut lovar kan svära på allt jag har att jag kommer att lyssna och lyda reglerna osv samt att faktist utveckla Serverns RP och faktist jag lovar dig Philip320. Unive är speciellt till mig. Unive är en server som jag började och kommer köra det hela tiden. Kommer verkligen utveckla min rp nivå och lovar att detta kommer ej upprepas. Samt så har jag inte lika många bans som alla andra och tycker väldigt bra med hur länge jag har kört unive. Hade 3 bans på 6 månader vilket är bra och är då grön spelare och ej nån som får bans hela tiden. Folk som gick över till Wombat gjorde ett stort misstag att gå över till den där skit servern. Det var väldigt dumt av dom att göra ett sånt här val. Jag saknar bara tiderna på unive speciellt som vinter det hämtar minnen från när man först fick Jul på unive och det var väldigt roligt när man såg att det kom en bil 2023 unive bilen det var ganska kul att se det och vill ha tillbaka dessa minnen som jag hade i Unive. Unive Roleplay betyder väldigt mycket för mig och kommer vara på unive hela tiden och kommer att bli staff eller en trogen rp medlem som rpar på högsta nivå. Jag vill bara ha minnen när jag var med mina kompisar i piren och hade kul på en fredag kväll på en vanlig vecka. Just nu tänker jag bara liksom vilka tider det var då. Fattar inte hur folk inte kan rpa socialt och bara skjuter hela tiden dom hör inte på denna server. Om folk ska skjuta så ska dom utgå från suntförnft och kanske skjuta en gång sedan fly platsen och inte jaga dom. Sånt gör man ju inte i riktiga livet liksom. Nu när alla problemspelare är borta så kan man bevisa sin rp nivå då folk inte skjuter lika mycket säger min bror då. Jag har sett hur han spelar och det är väldigt bra rp nivå. Unive har gjort så bilarna går mer realistiskt också så att bilarna flyger upp till 400 på en sekund vilket jag tycker det är realistiskt och bra. Unive ligger på samma spelare även då alla problem spelare lämnat servern vilket jag tycker att det behövdes. Kändes som trippy gjorde dig en tjänst med att ta bort dom typern av spelare från servern. I slutet av dagen så kommer alla göra överklagan i unive tror jag. Till och med jag gör det men jag lämnade Wombat för en anledning på grund av den servern var bokstavligen skit. Och då valde att lämna sedan så har jag inte lirat fivem mycket vart mycket med min familj och min katt sonic. Men nu känns det liksom dags på grund av det känns som jul och funderat detta i en månad att jag ska komma tillbaka och rpa som en vanlig trogen unive medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i Discord och såg sedan att Afroman blev taggad av Ludde så jag valde att skriva free och detta var väldigt fel av mig som sagt. Jag vart välidgt shockad att jag blev bannad på grund av detta. Så jag har tänkt under September månad att detta ska ej hända igen och kommer utveckla min rp nivå till högsta nivå samt kommer att utföra sociala scenarion och mycket mer ge mig bara en chans att bevisa det till dig. Det är jobbigt att inte kunna rpa då att jag inte har mycket i skolan just nu och då har mycket tid att rpa och då bevisar bara hur mycket jag vill spela på servern. Jag var inne på Trippys live som sa att hans server skulle vara ganska bra men jag vet att det skulle bara bli nån vanlig lall server som det till slut blev på grund av alla 100k or die spelare kör där så kom det redan upp montage första veckan av servern och det var bara massor av lall i den skit servern och vill inte ens spela där så jag lämnade det var ett misstag att lämna Unive Roleplay då det är den bästa servern jag kört genom all min fivem tid det var så att det var 2022 och min vän sa till mig att ladda ner fivem så jag gjorde det jag gick in och rpade i Piren som icke medlem i ungefär 6 månader för att jag ej inte minns något jag minns alla scenarion under tunneln. Det var bra tider min bror som kör unive nu rpar i piren hela tiden och då sitter jag bara bredvid honom och har mycket dåligt samvete om det jag har gjort liksom det händer varje dag och jag vill inte ha den känslan liksom. Jag skriver detta för hur mycket Unive betyder för mig. Det är en plats som man kan vara hemma vid liksom. Det är som en annan värld som man kan leva i liksom. Jag visste att det skulle bli kaos med Server byte grejern men jag var så jävligt dum och följde med dom. Jag hatar att spela på såna servers och kommer hålla mig till unive vart en trogen spelare som kört här sedan 2022 och vet hur rpn utvecklades liksom. Jag vill vara med och rpa på Piren och byta bilar i Trygghansa och ha en social rp nivå som man hade förut. Och det är skönt när man inte blir skjuten överallt att man kan prata lungt och fint utan att folk hoppar ut och skjuter direkt. Folk som gör så borde inte vara kvar i servern. Samt så ska jag försöka bli staff igen då jag gjorde fel med att ljuga för dig men jag var bara lite stressad när du gjorde samtal med mig. Det är så att jag vill verkligen rpa på min favorit server Unive Roleplay. Jag minns julkalendern som Limpis gjorde och det var mycket spännande att titta på detta var för typ 1 till 2 års sedan känns så lång tid sedan vill bara att du ska veta att jag kommer utföra sociala scenarion och kommer rpa som man gjorde på 2022 vilket var utgår från suntföruft och social rp. Vill bara tbx.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej någon felaktig ban då jag gjorde fel att skriva det och tyckte det var coolt för början men tänkte ej att jag skulle bli bannad liksom vill verkligen komma tillbaka ge mig en sista chans jag är inte som dom här p12orna som gör montage på servern vill bara rpa på servern ordentligt som förut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina tidigare bans var när jag inte rpade på skador och sedan så fick jag en ban för att jag bröt regeln Powergaming. Och detta kommer inte hända igen. Men detta var typ vid 2022

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att verkligen inte skrivit det i chatten och jag ber om ursäkt 320 för det lovar att detta ej kommer upprepas. Kan lova detta till hela staff teamet och detta kommer som sagt inte upprepas igen. Det är så att alla servers utom Unive är helt ärligt väldigt dåliga och har brist på social rp nivå och mycket mer. Det är så att jag kommer verkligen lova dig 320 att detta ej upprepas igen och du måste tro mig på detta liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skriva såna saker i chatten eller någonstans ge mig bara en chans att bevisa det. Ber bara om en sista chans 320.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Jag vill bara komma tillbaka till unive philip det betyder mycket för mig. ber om ursäkt för detta men vill ha det som förr snälla philip ber dig vill bara att du ska tro mig så kan jag bevisa till dig.

Ändå släpper du montage på youtube? Hur moget är det egentligen, och speciellt när du nu tydligen vill komma tillbaka. Väldigt smart att ladda upp ett montage då 👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka