Accepterad L1eandro99 | Ban Överklagan (1nedz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,800
Reaction score
1,455
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060385817/

Ditt Hex-ID: 110000141928019

Vad är din discord tagg? L1eandro99

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: dkhaspäldokahsd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Nedz bannade mig på grund av jag skjöt på motorvägen. Jag insåg att detta var fel och drog därifrån snabbt. Jag såg att några från vårat gäng hoppade ut och skjöt mot den gråa bmwn och då hoppade jag ut började skjuta också mot dom. På grund av att dom redan hade börjat skjuta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ranchen och håll på rpa där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var ej felaktigt men jag har inte så mycket koll inom det området. Men inser nu att detta är ett enormt fel som jag verkligen ångrar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina tidigare bans var när jag inte rpade på skador och sedan så fick jag en ban för att jag bröt regeln Powergaming. Och detta kommer inte hända igen. Men detta var typ vid 2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kolla upp det innan jag gör saker som jag inte är säker på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att kolla upp det innan jag gör saker som jag inte är säker på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka