Nekad L1eandro99 | Ansökan till Servervakt [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1eandro99

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,800
Reaction score
1,455
Vad är ditt namn i verkligheten? Leandro

Vad heter du på discord? L1eandro99

Vad är ditt Hex:ID 110000141928019

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar upp runt 05:00 går in i dushen, efter det så klär jag på mig sedan efter det så sover jag 2 timmar till och efter det så vaknar jag upp klär på mig borstar tänderna sedan så tar jag bussen till skolan och efter skolan så kommer jag hem och kör direkt unive klockan 18:30 så har jag träning till 20:00 efter det så kommer jag hem och direkt börjar dusha efter så spelar jag unive till 01:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan October 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1154772851115704452/1155181593556684900/Screenshot_1209.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har många grejer att att hålla koll på. En servervakt är som en mini staff. I ett scenario om inte helper eller staff är där så finns en servervakt som kan hjälpa om något gör regelbrott. Servervakter kan inte perma banna eller unbanna. Samt så kan de inte noclippa heller. De kan revva och ha id på. I olika scenarion så om en spelare gör någoting fel så kan de svbanna eller kicka så att de lär sig sin misstag. Om de felet som spelaren gjorde är mycket grov så kommer jag att skicka ban bevis och klipp på det så helpers kan förlänga bannen.
Samt i ett scenario som är viktigt så bannar inte servervakterna man hoppar support samt så måste man ha klipp om denna person har gjort mycket fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa med serverns rp nivå och community. I många scenarion så kommer jag kolla vad spelarna gör om de gör grova regelbrott så kommer jag att svbanna dem så att de lär sig sitt misstag. Om staffsen tycker att regelbrottet är för grovt så ger dem han längre ban. Jag vill skydda servern från personer som inte borde vara på servern som de som bara kör på alla eller gör bara grova regelbrott. Jag vill göra unive mer aktivt igen så att rpn utvecklas och det ska jag se till att de ska hända när jag blir servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt kan vara mycket alvarligt som att revva sig själv bara så. Abusa sin sv roll är också mycket viktigt. Man kan abusa på många sätt som servervakt. Mitt i scenario så dör du sen så revvar du och skjuter tillbaka. Det kan leda till ban eller indragen sv och aldrig skulle jag göra det.

Nekad.

Anledning: orange spelare, ljuger om sina bans i ansökan, orange spelare

Du får aldrig ansöka igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka