Accepterad L1AMR0S | Whitelist ansökning [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Användarnamn: L1AMR0S

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=326640407&token=A9IepP1I

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LIAM#0122

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Liam och jag är en kille som är mobbad i skolan och har det svårt hemma men jag tänker alltid på den ljusa sidan och alltid försöker tänka positivt men jag är en ganska glad peson som är ofta aktiv på dom andra servarna jag har spelat på tidigare men jag har inte riktigt känt mig välkommen men på denna fina stad multistaden tjänar jag mig väldigt välkommen. jag spelar innebandy 2 dagar i veckan och spelar alla dagar i veckan. jag är en person som vill få en bättre framtid och strävar efter det jag är en driftig person som alltid vill upp nå alla man jag har i livet och vill gärna bli en av stadens medborgare.

Varför ska just du bli whitelistad? efter som jag vill RPA som i verkligheten och vill skaffa många nya kompisar och jag kommer hjälpa servern med att bidra med ett bra RP och inte bara springa runt och lalla jag vill skaffa jobbar kompisar och bidra med ett bar community och inte bara åka runt och kidnappa folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? efter som jag inte har känt mig välkomnad till dom andra servarna som jag har spelat på och multistaden passar mig bra många snälla roliga individer i denna staden

Hur många timmar har du på FiveM? 10,7

Hur hittade du Multistaden? av min kompis som har över 1000 timar på fiveM och är väldigt erfaren av fiveM som har hjälpt mig mycket med vad man får göra och inte

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? JA jag blev felaktigt banad på multistaden men jag överklagade den och fick gå på fri fot igen i denna vackra staden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte någon annan server och kommer nog inte göra det på ett bra tag

Fint skrivet jag skickar vidare dig till muntlig intervju! Tänk på att på frågan beskriv din karaktär då är det ic or inte irl :)

Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka