Nekad L1AMR0S | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Användarnamn: L1AMR0S

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Liam Rosenkvist

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 20

Varför vill du just bli chef på det jobbet? efter som att jag har provat många jobb men inget har riktigt passat mig men mekonomen har fastnat riktigt bra och känner mig väldigt sugen att bli chef där

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit chef på några jobb inan så känner att jag kan det och att jag är van med att prata med meniskor för har jobbat i sjukvården

Berskiv din karaktär? jag är en driftig karaktär som altid är positiv och går rak på sak och känner sig trygg i sig själv men är snäll och trevlig till vilken person den än träffar. jag har haft en svår upväxt med min pappa som har lämnat mig och min mamma så det har altid bara varit bara varit min mamma och jag många kan se det som en nakdel men jag skulle säja att det är en fördel efter som att jag har alltid komit ur svåra sitvatoiner i livet men jag har altid bara blivit starkare

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer spela varje dag ungefär 2-3 timar och på hälger kommer jag va sjukt aktiv och spela typ 4-8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart det finns altid vägar att gå men som sagt har jag fasnat för mekonomen och vill gärna bli högre upsat men om jag inte får jobbet så är det bara att gå vidar eoch söka till något annat som jag gillar

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag har inte kännt mig så välkomen på dom handra servarna men på multistaden så känner jag mig väldigt trygg och välkomen

Har du läst våra Regler? så klar att jag har läst reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka