Accepterad L1AMR0S | Ban överklagan [TheLegend27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Användarnamn: L1AMR0S

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=326640407&token=A9IepP1I

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: L1AMR0S

Vad är din discord tagg? LIAM#0122

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör över folk på GZ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som att jag åkte från marjalisas och råkade köra över en kille som inte dog jag säjer förlåt och kör vidare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis står vid marjalisas och så kommer en polis fram till mig och min kompis och säjer att han känner igen mig när jag har mask på mig och till min kompis så säjer han att han känner igen hans röst och sedan så hoppar min kompis in i min bil och skriker kör kör kör i dc sedan så kör jag ut och råkar köra över en kille som jag ser att han inte dör eller något men han åker bort lite och det ber jag om ursäkt för och det kan jag lova dig det kommer aldrig hända igen men så vi kör vidare vi har en polis efter oss som sedan viker av och då så går mitt hjul sönder så jag hoppar ut och springer 5 meter sedan så blir jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va det inte efter som att det va jag som gjorde felet men jag såg att han inte dog och jag kommer värkligt inte göra om det det kan jag lova er

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en POWG en felaktig och nån mer som jag ej kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort det anorlunda på några sätt efter som att jag vet att min kompis gjorde failrp efter som jag har läst era regler så kunde jag ha sakt till han att hoppa ut det är fail rp sedan så kunde jag tagit det väldigt mycket försiktigare på parkering och det kommer jag göra i framtiden jag kommer också alltid säja till mina kompisar om dom gör något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a absolut och jag kan lova dig att det inte kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka