Nekad L1AMR0S | Ban överklagan [Einar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Användarnamn: L1AMR0S

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=326640407&token=A9IepP1I

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: L1AMR0S

Vad är din discord tagg? LIAM#0122

Vem var det som bannade dig? 1Abdi

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och min kompis åker i våran bil och han bugga ut ur bilen så jag vände om råkade köra in i väg räket men det va inte så hårt sedan så kör jag till min kompis som ligger död och bilen går sönder när jag kliver ut sedan blir jag banad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis skulle åka upp till sandy från staden så ska vi köra ut på motorvägen sedan typ 50 meter inan vi kommer mot avfarten så laggar han ut ur bilen så att han ramlar ut och dör så jag tvärnitar och vänder ganska snabbt och så kör jag in i metal staketet brevid vägen men det va inte så hårt men ändå så att man skulle kunnat åka tillbackas 20 meter till sin döda kompis sedan precic när jag har kört fram till min kompis så dör bilen så jag går ut och hämtar min kompis och ringer meconomen sedan så ber jag dom komma och dom svarde yes jag kommer så snabbt jag kan sedan blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det efter som att man skulle kunna ha kört 20 meter i verkligheten om man hade kört in i staketet som jag gjorde och att sedan så ringer jag meconomen och ber dom fica den

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va en felaktig ban och överklagelsen blev godkänd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo tänkte direkt på att stana bilen gå ut och smyga till min kompis men sen så tänkte jag men om jag hadde kört in i den så i verkligheten så hadde jag kunnat köra vidare så jag bästämde mig att köra vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut jag kommer gå ut ur bilen och ringa mekonomen efter en mellan hård krash och att va mer försiktig. ps: tack i förväg

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka