Accepterad L1am321 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1am321

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238229375/

Ditt Hex-ID: 11000014c2c2d7f

Vad är din discord tagg? L1am.8130

Vem var det som bannade dig? Filiri

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-14 100034.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen bannade mig då jag var på patrull i polis bil sen hörde jag en skotttlossning och jag åker på den sen när jag är framme så drar personerna i en bil jag väljer att inte jaga bilen då jag aldrig hade hunnit ifatt den då valde jag att ta en död person till sjukan och söka igenom honom innan jag la in honom så han inte bara springer iväg med vapenet sen skriker en kompis till mig att det var ettt jättebra vapen och att han ville ha det jag sa först nej men han skrek om och om igen till slut så bara fall jag in i det och han lootade mig på det och jag ångrar det misstaget till 120% jag önskar bara att jag hadde stått imot det han sa och bara lagt in vapnet i beslaget då jag värkligen brinner för denna server och jag kommer absolut aldrig göra något så dumt igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på patrull i polis bil sen hörde jag en skotttlossning och jag åker på den sen när jag är framme så drar personerna i en bil jag väljer att inte jaga bilen då jag aldrig hade hunnit ifatt den då valde jag att ta en död person till sjukan och söka igenom honom innan jag la in honom så han inte bara springer iväg med vapenet sen skriker en kompis till mig att det var ettt jättebra vapen sen lootade han mig på vapnet sen blev jag kallad till support och han sa att jag var bannad och när jag fick höra det blev jag jätteledsen då ända sen jag börjat på Unive så tycker jag denna server är en skit bra server och jag vill så hämskt mycket komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt av Filiri det var jag som gjorde ett skit dumt misstag att falla in i min kompis tryck att jag skulle ge honom vapnet. Jag vet att jag nog inte kommer få komma tillbaka men jag vill be om ursäkt då jag vet att det jag gjorde var helt fel och det ska alrdig ske igen om jag skulle få en till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad tror 7 gånger nu minns bara mina senaste två och det var 3 dgr för fear rp och det har jag lärt mig av att det inte är värt att feara över något litet som ett vapen. Min andra bann var power gamiing som jag blev unbannad och jag har lärt mig att man ska använda sig av /me och inte bara rp med sin röst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stå imot det min kompis skrek om att han ville ha det vapnet och bara gå till beslaget i polis stationen och lägga in vapnet och skriva en beslags rapport

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av att fast det är svårt att stå imot sin kompis så ska man göra det Filiri sa i support att hans kompisar brukar be honom om ress och han brukar då bara igonerar dem och jag har faktiskt lärt mig av de han sa och ska värkligen tänka på det att det inte är värt att min kompis skulle få ett vapen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Hej Liam!

Efter vårt samtal i discord igår så vet jag att du aldrig kommer göra om detta du gjorde. Se detta som din absolut sista varning på unive.

GODkänd banöverklagan.

//Filiri

Tillbaka