Accepterad L1am321 | Ban Överklagan [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am321

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238229375/

Ditt Hex-ID: 11000014c2c2d7f

Vad är din discord tagg? l1am.8130

Vem var det som bannade dig? Slimpers

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-10 175751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inget om bannen då han värkar tycka att jag klippte ett röd ljus för jag hadde en död kropp med mig påväg till sjukan och jag såg inte ens att det var rött då jag inte tänkte på det och det är en del av rpn att man kanske klipper ett röd ljus ibland och det är ju därför snuten finns på servern inte bara för att skjuta ner kriminella utan också för att ta folk som kö olagligt inte att staffsen ska göra snutens jobb medans de gör staff arbete

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg med en kropp från torget och tog han till skjukan sen fick jag ett pm av en kompis så jag ställde mig afk sen var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag personligen tycker den är felaktig men jag förstår at vissa staffs inte förstår att det är en del av rpn att köra olagligt utan de tror att alla personer kör lagligt hela tiden alla i sitt liv kommer köra olagligt någon gång så om man gör det ig så tycker jag man inte ska bli bannad utan att snuten ska försöka ta en

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har 5 tidagre banns 6 med denna jag minns inte de första då det var typ 8 månader sen men de senaste var en sv ban av moezz men minns inte vad men han unbannde då det var en felaktig sen en pwg av jag minns inte vem men jag blev unbannad av philip320 efter den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag tycker inte det finns något annat jag hadde kunnat gjort då jag hadde en död kropp som kan blöda ut när som så att klippa ett röd ljus för det så tycker jag det bara är bra rp av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att man ska hålla rp nivå då man inte får köra olagligt när en kropp håller på att blöda ut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

HÅLL EN BRA RP NIVÅ OCH KÖR LAGLIGT. ANNARS KOMMER BARA MER ÅTGÄRDER ATT TAS.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka