Accepterad L1am321 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am321

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238229375/

Ditt Hex-ID: 11000014c2c2d7f

Vad är din discord tagg? l1am.8130

Vem var det som bannade dig? Shasta

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-21 185426.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Shasta valde att banna mig då jag inte rpade på mina skador då jag tyckte det inte var nödvändigt för han som körde min bil låg på 18 fps och hans spel frös typ varannan sekund men jag förstår fof varför han bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var och hjälpte våra kollegor som var på en skottlossning och då kom någon och plockade en kropp då började våra kollegor smattra mot bilen då valde jag och min kollega att jaga bilen och föraren i min bil började lagga så han tpades fram och tillbaka in i bilen sen in i väggen och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en korrekt ban men jag tycker det är ganska bullshit då föraren laggade så det var ospelbart och det känns väldigt konstigt att vi tpas framför bilen och sen bakom bilen sen in i väggen så jag fattade noll om vad som hände så jag visste inte vad jag skulle göra så det var däför jag inte rpade på mina skador

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad i 1 dag för lall då jag slogs på sjukan. sen en p ban för inkompitent. sen en 3 dagars bann för skjuter på motorväg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att rpa på skador fast vi laggade fram och tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att man alltid ska rpa på skador fast man inte vet vad man ska göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka