Accepterad L1am321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am321

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238229375/

Ditt Hex-ID: 11000014c2c2d7f

Vad är din discord tagg? l1am.8130

Vem var det som bannade dig? Loke

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-29 210916.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för jag körde in i en sten och voltade jag körde vidare för jag blev stressad för det var massa folk från ett avstånd som jag tror drog upp vapen och jag blev rädd och körde vidare sen körde jag in i en stolpe för jag kollade över på min andra skärm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade en kille i en vit bmw m5 i typ 15 min sen hände det där som står ovan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var helt rätt, men jag vill gärna bli unbannad då det är helg och jag har knappt kunnat spela på ett tag så jag vill helst in och spela nu då det var ett tag sen jag var inne

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte direkt ihåg men har ksk blivit bannad typ 3 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa bättre på mina skador vilket jag har lärt mig av nu tack vare bannen att inte bara sitt och säga aj utan använda /me och /sme också

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bara rpa via min röst utan också kommandon som /me och /sme vilket gör rpn bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka