Accepterad L1am321 | Ansökan till Servervakt [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am321

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? l1am.8130

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet på vardagar är att vakna checka mobilen gå och käka frulle sen borsta tänderna sen drar jag till skolan kommer hem runt 16:15 chillar lite på mobilen sen går jag in på dator och gibbar. på helger/ när jag är ledig brukar jag vakna käka frulle chilla på mobilen sen käkar jag lunch drar ut med polare sen kommer jag hem och drar in på datorn och gibbar

Hur länge har du varit medlem på Unive? har spelat på unive sen mars men har tagit pauser lite då och då så har typ ingen aning hur länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1025486379888681001/1146142096865120256/Skarmbild_2023-08-29_195804.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakter har ganska många uppgifter en av uppgisterna är att kolla så all sköter sig och inte gör reglerbrott som om någon grovt powergamar, ooc, grovt lall, vdmar så ska man svbanna dem så kan staffsen kolla på bannen och höja upp den men om någon bara slåss eller något så ska man inte banna dem då kan man kicka dem så borde de inte göra om det.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt så jag kan kicka eller svbanna de som lallar och förstör roliga scenarion då folk faktiskt försöker att ha roligt. samt folk som bara går och slåss eller vdmar på piren eller bara allmänna platser och det är väldigt tråkigt. Jag vill ockå bli servervakt för att vara som en förebild till ickemedlemar eller vissa medlemmar också sen vill jag också vara en lite avlättnad för staffsen så de kan fokusera på viktigare saker så vi servervakter kan svbanna de som slåss på piren tex och sen kan staffs bara höja bannen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption som servervakt kan tex vara att man har toggleid på i scenarion så man får typ wall hacks sen kan der också abusas som tex att man kickar eller svbannar någon om de tar någons bil eller om man förlorar ett scenario. Man kan också abusa det om man ressar efter ett scenario ist för att respawna som man ska göra

Vidare till muntlig intervju, Du har 48h på dig att ta din intervju, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka