Nekad l1am2228 | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Ditt discord namn: l1am2228

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och ban

Vem/vilka tog beslutet? valentino och rozi

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag ställde mig upp efter att jag blivit skott skadad

Hur är beslutet felaktigt? jag ramla ihop och låg ner då en kille kom fram o rikta på mig. tog alevedon 5 min innan ungefär och vänta på att den ska vårda, ligger ner och har min pistol i handen råka komma emot vapnet triggarn och eftersom han står exat där jag har mitt vapen så blir han prickad av mitt skott ställer mig upp när han lägger sig för han blev skjuten, väljer o avsluta han på plats eftersom polisen kommer vilken minut som helst eftersom det var skottlosing där, och hoppar in i bilen och sticker. HUR KAN DETTA VARA PRIST PÅ SOCIAL RP, och grov fear rp? OCH PLATSEN ÄR 100 METER BORT FRÅN POLISEN!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/s45wzh

Tjena. Staffsen som placerade straffet kommer ta ditt ärende. I detta fallet är det @Valentino1 och @Roziii . Du kan inte välja vem som hanterar ditt ärende utan det är den staffen som anses vara mest lämplig i detta fallet den som tog beslutet.

Låser tillfälligt.

Nekad, denna bannen är till 110% giltig och du kommer få ansöka eller donera för att få tillbaks dina roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka