Nekad l1am2228 | Ban Överklagan [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? lekkez

Vem var det som bannade dig? lasse

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-27 165317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de fick inte höra min sida av varför jag skärmdelade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis rånat den grabb som fear rpade och då ringde jag min kompis på discord för att skärmdela klippet för han och då när jag visat lite ser jag att de står en bil brevid oss och jag ingame så jag tabbar in och pratar med dem och de startats ett skott scenario och glömde bort att jag skärmdelade eller ens satt i dc för anderzzon hade deffat mig för han satt med en kund då så jag glömde bort att jag satt där och specielt skärmdelade eftersom de kom mitt när jag visasde klippet och jag vart stressad och gick tabbade in för att prata med dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban då det var en grabb som fear rpade innan och jag skulle bara skärmdela klippet för min kompis som var delaktig i scenariot när de kommer och jag vart jätte stressad och därav inte han sluta skärmdela och eftersom vi snackade i 7k market så satt jag med ägaren som samtidigt satt med en kund och då server deffade mig eftersom jag snackade ingame och vart stressad och han inte stänga av skärmdelningen och hoppa gäng vc. Sen det här med att jag sa busunge jag sa det precis när de sköt mig och de hade krävt ut mig på ormlliga summor och jag sa de precis när jag dog.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och har tagit lärdom av alla de bannsen och inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stängt av skärmdelnigen men med tanke på att de åkte fram till mig och jag vart stressad och glömde bort att stänga av det och sen glömde bort det eftersom han satt med en kund och deffade mig så hade jag helt glömt bort tt jag satt där

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att även fast någon åker upp till en så är det viktigare att hoppa gäng vc igen än att snacka med dom vilket jag visste men vart stressad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka