Accepterad l1am2228 | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? lekkez

Vem var det som bannade dig? 0alvvin0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-03 201223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt som solo krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpade med en polare och vi åkte i två olika bilar jag i min ensam och han åkte med folk i sitt gäng och då kom de fram en bil och började rikta på deras bil och min kompis hoppade ut med händerna uppe och vart kidnappad jag följde efter dem hela vägen tills stora scenen där de hoppade ut och började loota han då sprang jag fram och skör en av de i huvudet och bendammade den andra för att kidnappa men han fear rpade genom att trycka u och så skickade hans kompis som var död prio för är med i deras prio så såg det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban då jag var med i gäng tidigare samma dag men de drog mina discord roller för att jag kallde en i gänget busunge men de gjorde inget ingame scenario på det dom nämnde inte ens det de bara drog mina roller i discorden. Samr att jag var kvar i panelen så jag rpade på att jag var med dom efter som de inte hade sagt något ig till mig om det. Även att de var miun kompis som var kidnappd tror inte dirket att man hade skitit att skjuta ifall de var gäng bara för en själv var solo om man hade ett jätte bra läge att rädda sin vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad på unive tidigare och har tagit lärdom av alla de bannsen jag fått och inte gjort om de jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat struntat i att rädda honom men jag skulle säga att det är mer trolig att man hade hjälpe en vän i den situtaionen faktiskt för de vore kosntigt om man inte gjorde bara för man inte är antsälld i ett gäng. Men jag var ju heller inte kickad ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte skjuta som solo krim vilket jag även visste innan. men sköt för att rädda en kompis och för att de hade inte skett något ingame scenario på kicken

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka