Nekad L1am123 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? L1am.#8130

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Liam han är snart 23 år gammal uppväxt i Italien men nu flyttat hit här med sin mamma bara till staden ortenwave o trivs bra men varför ingen annan förleder som pappa tillexempel är med är för Liam haft en svår uppväxt o den historien kommer nu det är så att Liam pappa tog droger o drack väldigt mycket alkohol så Liam spendera sin mesta dels tid att gömma sig i sin egna garderob eller under sängen för sin egna pappa då när han pappa var påverkad hela tiden o Liam behövde sköta allt där hemma medans hans mamma jobbade o hans pappa bara lå i soffan o när han väll gick till Liam va det för att slå Liam o misshandla han blodig men när mamma kom hem va hon lika rädd för Liam o va som hade hänt hans mamma o pappa bråka hela tiden o pappan slog till mamman fler gånger till slut fick mamma nog o sa vi skulle åka här ifrån medans pappan va nere på ICA o köpte mer alkohol o droger från några langare så dem tog chansen packa alla sina grejer sprang ner från trapp uppgången o det värsta som kunde. Hans fritids intresse är att hänga med vänner och hålla på med bilar då han är väldigt intresserad i bilar och hans dröm är att han ett stort garage med bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och mycket social rp till server, jag har kollat och läst på reglerna så jag kan dom till när jag blir medlem och så jag klara intervjun. jag kommer göra scenarios där både medlem och icke medlemmar kommer kunna va med det kan vara typ ett street race eller nått sånt liknade. jag vill bli medlem för att jag vill kunna utveckla mitt rp nive till en helt ny.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egna skull att man även ska kunna spela för att den andra i scenariot vinner men att man spelar för att få ett korrekt och roligt scenario.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive via youtube och jag har några vänner som spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka