Nekad L1am123 | Medlem ansökning {kallstrom}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am123

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? L1am.#8130

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kurt kennet och han är en väldigt glad person som tänker på andra och sätter sina vänner framför sig själv han har haft en väldigt tuff uppväxt under sitt liv han har också haft det väldigt jobbigt i skolan med mobbning och annat som hans pappa gick bort undr en ung ålder och just nu så är kurt laglig men han börjar dra sig åt det kriminella hållet han har också haft mycker drog handel samt mycket kriminella nätvärk runt om sig när han var i sina unga dagar han gillar bilar och hans dröm i livet är att ha många bilar i sitt garage

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket social rp och väldigt bra rp på servern och jag kommer hitta på massa olika och roliga saker att göra med mina vänner och andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att andra ska också kunna vinna scenarion och att du bara inte ska kunna vinna hela tiden

Hur hittade du Unive? jag hittade unive via youtube och jag har några vänner som spelar här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka