Accepterad L1am. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Racer#3075

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Kadabri och är 100% skandinavisk och är född 2000-02-4. Adam Var väldigt intresserad i både bilar och polis yrket när han var ung, han spenderade mycket tid med sin far och hjälpte han meka med bilar och liknande, under sommaren gjorde han inget som han inte brukade göra utan han mekar fortfarande med bilar o liknande men lite då och då så hjälper han sin mamma att baka bullar o liknande, i ungefär mitten av sommaren så var han med sin kusin nästan hela sommaren men sen fick Adam dåliga nyheter, det var så att hans kusin hade hamnat i koma och det visade sig att han inte skulle vakna på ett tag. detta skulle sätta stor press på adam då han inte kunde fokusera på skolan o liknande, under den tiden där han hade ångest över skolan och liknande så skaffade adam sig en hund och då förändrades allt som adam såg negativt. några år senare så hade ångesten gott över och han är idag 23 Arbetslös och söker nytt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra och social rp då jag har spelat på massa andra olika servrar, jag har runt 1000 timmar på just fivem och tycker att det är väldigt roligt att rpa då när jag har kul så bidrar jag med bättre rp. jag gör också långa och utförliga scenarion och är inte otrevlig mot andra då det kan påverka rpn på negativt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betydar att man ska spela scenarion så det blir roligt för både parter och att det ska vara realistiskt tex i en biljakt så har jag fått punka då kan jag inte fortsätta köra utan jag får typ springa på fots eller att man är under ett trafikstopp och polisen riktar taser eller vapen av någon anledning då kan man nog inte köra iväg utan spela så det blir roligt för båda parter.

Hur hittade du Unive? genom polare som spelade på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka