Nekad L1am. | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199229778263/ jag kör på olika konton ibland .

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam.#9164

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. my ass. Bosse Ivar Svartbrandt 1950-07-02. gubben e jävligt gammal och behöver vänner han gillar att prata om politik och att snickra. han hatar kriminella avskum och älskar snuten. han brukar bli mobbad för att han har en riktig jävla raggar balle med svängdörrar med sig. han e jävligt klumpig och stor, samt en ölkagge. han älskar öl och pumpar raggarmusik och han dansar till och med till den. han hatar a-traktorer för att de går så jävla långsamt PUNKT. my ass

Varför ska just du bli Medlem på Unive? my ass för jag e jävligt sexig och snygg. jag har varit whitelist på ortenwave, siljan, bryggeriet på unive också för längesen. jag kan bidra med bra rp för jag har kört på en allowlistad server vid namn bryggeriet, jag använder /me på bra sätt o skit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp har mycket efarenhet. jag har närmre 1000 timmar på fivem och jag vet hur man använder sig av 7me vid rätt tillfällen o skit

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte gå för att vinna varendra scenario tex om du blir kidnappad av ett gäng är det deras vinst.

Hur hittade du Unive? för längesen genom min brorsa asså då snackar man tillbaks när man tillverkade meth vid stab city och plockade svavelsyra o skit vid sjön vid sandy.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka