Accepterad L1am | Medlem ansökning [Falkenberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am..

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198422735390/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam enberg

Vad är ditt discord namn? L1am#4599

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Liam Östberg kommer från en vanlig svensk familj han är föd den18 aug 2002. Liam var en mycket stökig men samtidigt skötsam och snäll pojk. Han var Älskad av alla i sin lilla stad 20 000 personer. Sen gick Liam in i vägen När hans pappa dog. Han blev mycket deprimerad han tyckte att alla hatade honom fast alla tyckte fortfarande att han var den snällaste. För mindre än 7 år sen försökte Liam ta sitt liv med att hoppa av en bro. Han ångrade sig efter Att hans bror hade pratat med han i nästan 2 timmar han fick komma till et sjukhus och blev behandlad. Liam fick prata med en psykolog 1 gång i månaden för ungefär 2 månader sen blev Liam fult frisk och han behövde inte gå till någon psykolog längre. Så nu mår Liam fantastiskt och är ute på nya äventyr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive då jag vill få möjligheten att kunna jobba som kanske polisen saras jag vill utveckla mitt rp:ande och bidra till många bra scenarion. Jag har spelat på andra servar men dom var inte så bra jag fastnat för unive och jag vill spela seriöst och följa lagar och regler jag ska få nya spelare känna sig trygg och inte vara rädd på serveren och alla ska ha kul

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server verkar ha bra rp spelare och bra mods, servern verkar allmänt vara en rolig o trevlig server att spela på. har letat efter en bättre och mer seriös rp server att spela på så jag tyckte multistaden var det bästa alternativet för det. så jag vill jättegärna börja på den och jag vill börja rp så mycket som jag gjorde förr alltså att sitta dag ut och dag in och att ens liv kretsar kring rp och jag tror verkligen att multistaden kan medverka till det och uppfylla det, så jag tror att multistaden kan vara en jättebra början och jag kommer förhoppningsvis stanna kvar sålänge jag kan på serven och förhoppningsvis kommer inget ivägen för mig så jag verkligen kan spela så mycket jag kan på serven och ha så roligt som möjligt samtidigt

Hur hittade du Unive? jag hitta unive på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? för att kunna ha roligt på servern. Jag vill gör a mer än att bara köra rundor och snacka med människor i denna server. Jag vill ta det seriöst och kunna ha jobb. Jag och mina kompisar har letat efter en bra server nu ett tag och vi upptäckte Unive och vi har haft skit kul på den. Jag har lärt känna en massa nya människor och tycker det verkar skit kul att spela på en sån här seriös server och ha ett riktigt jobb.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål i unive är att jag ska kunna och rpa bra. jag vill samt öppna en dörr till fler möjligheter. jag vill också skaffa bra scenarion till alla som kör på denna server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka