Nekad L1am. | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? rari2133

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Berg och är född 2002-01-19.

Liam är en energirik person med mycket ambition för det han gör, han är extremt närvaren i det han gör och är trogen till de som respekterar honom. Han har brunt hår, blåa ögon som reflekterar en nyfikenhet och en udda klädstil om man jämför det med dom andra.

Liam har en atletisk kroppsbyggnad och älskar att gå till gymmet, han tycker speciellt om dom där ute gymmen på sommrarna. han spelar även fotboll för att hålla sig i form

personlighetsmässigt är Liam en social och en trevlig människa, han tycker inte om slagsmål eller bråk och försöker hålla sig undan det. Liam är samt en glädje spridare. han gillar också äventyr och är öppen för nya ideér.

Liam är ambitiös och har en passion för musik. han äslkar att lyssna på musik och ibland kan man även höra honom sjunga. han är alltid uppdaterad om vad som händer i musik branschen.

Liam håller sig till dom som respekterar honom och är lojala till dom. han har en inställning att han ska vinna alltså så är han en vinnar skalle. Liam är en ung man med en framtid och följder sina drömmmar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social rp på unive och skapa roliga scenarion och inte göra så andra mår dåligt för jag håller inte på o förnedra andra. jag kan även bidra med långa scenarion som är väl utvecklade och roliga för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om man är i en biljakt och man har en betydligt snabbare bil än polisen så ska mna ge en polis en chans att komma ikapp för att båda ska ha det roligt. eventuellt kanske ge upp eller något liknande

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. tex suntförnuft, att man ska ha ett logiskt och realistiskt tänkande. metagaming, när man tar info ooc och sen tar det ig. powergaming, att man ska göra saker realistiskt tex om du krockar med en annan bil så måste du rpa skadad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? klart jag har är ju ingen amatör samt så har jag över 1500 timmar i fivem och har varit whitelist på massivs med servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Användning utav Chat GPT

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka