- Meddelanden
- 502
- Reaction score
- 15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? L1am#7258
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? typ ett år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer börja med o kolla vilka som e anställda så kommer jag ut gå från de för att jag ska göra de till en plast där de ska va folk som jobbar så ofta alla kan för just nu är de aldrig öppet. om jag blir chef så kommer jag att ta intervjuer med alla som vilja jobba där och så på discord så kommer jag göra en lista på vad allt ska kosta o jag kommer såklart va så aktiv jag kan för o få de o blir ett bra o aktivt ställe
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där några gånger så vet vad som finns hur man gör annars är jag nyfiken på lära mig de jag inte kan redan men tror jag kan typ allt om gsp
Hur ofta kommer du vara inne? 5 7 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? L1am#7258
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? typ ett år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer börja med o kolla vilka som e anställda så kommer jag ut gå från de för att jag ska göra de till en plast där de ska va folk som jobbar så ofta alla kan för just nu är de aldrig öppet. om jag blir chef så kommer jag att ta intervjuer med alla som vilja jobba där och så på discord så kommer jag göra en lista på vad allt ska kosta o jag kommer såklart va så aktiv jag kan för o få de o blir ett bra o aktivt ställe
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat där några gånger så vet vad som finns hur man gör annars är jag nyfiken på lära mig de jag inte kan redan men tror jag kan typ allt om gsp
Hur ofta kommer du vara inne? 5 7 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja