Nekad L1am. | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am.

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? L1am.#8558

Hur gammal är du? 11

Hur många timmar har du på Fivem? runt 500 på 2 konton och lite mindre på mitt nyvarande konto

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för jag tycker att det är för många som frågar om jag kan laga bilar och så gillar jag att hjälpa folk. jag tycker även att flack kan vara dött ibland så jag vill få falck aktivt . jag tycker dels att det är roligt. jag kan leverera sjyst rp och seriös.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte tidigare jobbat som jobba med bilar men jag vet att man ska vara trevlig mot kollegor och andra.

Berskiv din karaktär? han heter Bosse Svensson född 2001-01-19. som ung dog hans mamma av cancer och bosses pappa var beroende av narkotika och alkohol. när bosse var runt 5 års åldern blev han slagen av hans pappa varje dag tillslut kom bosses pappa i fängelse. bosse var hemlös ända till han var 15 år då han bodde hos en annan familj. familjen hjälpte bosse med körkort mm. men när han fick gå i skolan träffade han några kompisar som lurade på bosse att ta narkotika och sånt. bosse blev efterlyst och fängslad. efter några år i finkan så blev han en helt annan person. han var trevlig mot folk. just nu jobbar han med fiskare men vill gärna byta jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte för tillfället

Har du läst våra Regler? ja. självfallet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka