Nekad L1am | Ansökan till Servervakt [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am

Icke Medlem
Meddelanden
502
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? L1am#7258

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 4 5 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 10 till 11 månader typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) är inte ig så kan ej kolla

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att hålla kol på server och underlätta för staff som om vi går på piren och ser en lalla så kan vi göra /kick eller svbanna han txp jag åker rånt o ser en bil på vägen sönder o dupad då kan jag dva den bilen så den ej är i vägen för andra folk vi som är servervakt ska vara en före bild för alla icke medlem o medlem på unine för att vi har fått ett förtroande för att få bära dena roll

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för tycke de va roligt o hjälpa unive när jag var helper o nu vill jag bli servervakt för jag mäker att de är en massa lall som helper inte mäker ibland eller att dom inte är där när de händer så därför så vil jag att kunna hjälpa unive på de min servervakt har perms till för typ så är de folks som bara lallar på piren o då mkan jag typ svbanna dom o så kan jag skicka ut i ban bevis för o få den förlängd om de han gjorde var groft och att jag har spelat på unive länge o jag vill ska en bätre rpe

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag kan abuse min servervakt som att ha toggleid i ett scenario där jag stormar ett gäng för då kan jag se vart alla e eller typ som att jag bannar någon som döda mig sen ressar jag mig själv o dödar han eller så svbannar jag en grabb som skjuter mot mig för att jag inte har några skott kvar i min pistol

Din Servervakt ansökan har Nekats
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka