Accepterad l1am.22 | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

l1am.22

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ditt discord namn: Lekkez22

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad för typ av beslut gäller det? ban indragen medlem o krim

Vem/vilka tog beslutet? swe video tror även att fille. och manizz var med på ett hörn eller ifall de bara drog mina roller

Varför tror du själv att beslutet togs? jag har faktiskt absolut ingen anning varför han väljer att banna mig då jag gör abslout inget fel. Troligen så trodde han att jag inte var med i gäng då jag hör honom säga det i klippet men det är fel jag är med tapperz men hade inte anställning i gänget då jag hade cooldown i panelen efter mitt gäng vart nerstängt igår. Så eftersom han valde att inte prata med mig så tror jag därför att han inte heller visste om det eller det bakom liggande sceanriot som vi hade vilket då var ett krig samt att jag jagat killen i ca 4-5 minuter innan jag hoppade ut för att försöka kidnappa honom. Samt att han även bannade mig för rdm och sen efter jag pratat med honom och då säger att han såg på klippet att han andra killen hoppade ut och drog vapen på mig så jag antar även att han inte hade granskat klippet/ secanriot överhuvud taget innan han tog återgärder på mig.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då han påstår att jag riktar vapen på en kille utan bakom liggande scenario fast det fans ett bakom liggande scenario vet inte hur länge han hade speccat men jag hadå då jagat en kille som åker runt i en yakuza bil i ca 4-5 minuter och förskökt fråga vom det är yakuza och då säger han bara skit i det du och jag fortsätter och till slut säger han att det är 100 ligan vilket är ett gäng som de gänget jag var med i så kallat tapperz har krig emot då båda gänger är röda och krigar om färgen och 100 ligan sköt emot mig och min polare jaffar igår så när killen säger att han är med 100 ligan så väljer jag då att hoppa ut och rikta vapen och skricker ut ur bilen han kör då och jag skjuter INTE utan hoppar in i bilen och kör efter honom och jagar han i 1-2 minuter till sen stannar han till och jag hoppar ut ytterligare 1 gång och skjuter INTE utan riktar och säger ut ur bilen han kör på ändå så jag hoppar in i min bil och följer efter ca 20 sek senare stannar han runt ett hörn och hoppar ut och riktar vapen emot mig jag kör då lite längre bort och stannar och hoppar ut och skjuter emot honom och träffar så att han ligger ner jag tar mig då fram till honom och säger upp med händerna men ser då att han är död så jag tar min bil och åker snabbt därifrån för att fly från brots platsen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kxOAhuUUOxhO5K7T6?invite=cr-MSxpcTQsMTc4NzkxMTI1 , https://i.postimg.cc/KcJ2pGd2/Sk-rmbild-2025-06-22-182538.png ban medelandet stämmer då inte eftersom han i efter han har sagt själv att det inte var rdm eftersom han andra drog vapen på mig och jag då hoppade ut och sköt för första gången emot honom, vilket swe video sa själv efter att ha kollat på ett annat klipp som han hade. https://i.postimg.cc/SK4X7LXd/Sk-rmbild-2025-06-22-191002.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

spelat på unive väldigt länge och jag har aldrig hört om någon som får ban för att rikta vapen på en kille som man har krig emot, hade förstståt ifall det var så att jag hade skjutit för det har jag fått återgärder för tidigare att jag hoppar ut och riktar men motparten då åker och jag då väljer att skjuta då har de sagt till mig att bara rikta och följa efter istället vilket då var hapyxz som sa till mig men när jag väl gör det så får jag ban ändå även fast jag hade väldigt grova anledningar till att hoppa ut och rikta vapen eftersom ett krig samt att jag jagat honom i ca 4-5 minuter. Så måste faktiskt säga att detta är de sjukaste jag varit med om någonsin på unive faktiskt och då har jag tyckt att många av mina bans har varit helt otroliga.

sen skulle jag säga att det är ofantligt dåligt att banna någon för ''riktar utan bakomliggande sceanario'' men klippet är endast 30 sekunder och visar typ 10-15 sekunder av de som hände innan jag riktade. Man ser ju liksom inte ens ifall det hade varit ett bakomliggande scenario eftersom att ett giltigt bakom liggande scenario ska ju vara mer än 30 sekunder långt.

1750687708562.png glömde lägga till bevis på att han även bad mig bort se från rdm

Jag unbannar dig & du får tillbaka din krim, men krim varningar som du fått innan kvarstår.
Varning 1 går ut: 2025-07-10
Varning 2 går ut: 2025-07-26

Din beslut överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka