Nekad L17_111 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L17_111

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? joelkanelbulle/L17

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Akmed ali han är föd 2002-01-02 hans mamma gick bort efter han föddes han har alltid varit nära sin pappa då han var polis och det är Akmeds dröm jobb. Akmed har alltid varit star och rolig som person han gillar bilar och att jobba. Akmewd växte upp i stockholm han har alltid haft vänner och familj på sin sida då han alltid har ställt up för dom och varit snäll. Akmed är snällan arg men kan bli arg om någon retar han. Hans pappa heter Bosse Ali han är ochså polis och är Akmed hade en bra skol kompis en gång då han ville bli polis . Akmed e just nu arbetslös men pluggar till polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre och mer seriös rp och social rp. Jag kommer
ochså göra så att i alla scenarion så ska båda motparterna ha lika stor chans att vinna som jag själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna alla scenarion och motpartnern ska ha lika stor chans

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Att man skjuter någon utan en anledning. VDM= Använder sitt fordon som sitt vapen. NLR= Man har dött i ett scenarion och sen kommer i håg det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Kan många grund regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla mer om din karaktär, backgrund, personlighet, intressen och vad mål på Unive! Du får ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka