Nekad L17 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L17

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? l17candygalaxzy

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahmed ali han är 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hjälpsam och glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej! Jag heter Ahmed Ali och jag är 23 år gammal. Jag gillar verkligen bilar och jag skulle gärna vilja vara med på er server. När jag var 11 år blev jag mobbad i skolan, men nu vill jag bara bli starkare och bättre. Mitt största mål i livet är att bli chef i Marjalisas. Jag vill vara någon som folk ser upp till. Jag tycker om att meka med bilar, och ibland brukar jag hjälpa min pappa att laga hans bilar när de går sönder. Jag tycker det är jätteroligt och vill gärna lära mig mer om bilar och kanske jobba med det när jag blir äldre. Jag hoppas jag kan vara med på er server och att jag får chansen att spela med er andra. Jag ser fram emot att träffa nya kompisar och ha kul tillsammans! Tack för att ni läser min ansökan! Hälsningar, Ahmed Ali

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med en kul och spännande karaktär. Ahmed Ali vill bli chef i Marjalisas och har haft en tuff barndom, så han kommer att vara en intressant karaktär att spela med andra. Han gillar också bilar och brukar hjälpa sin pappa att laga dem, så jag kan hjälpa andra med att fixa bilar i spelet.

Jag är en social person och gillar att spela med andra. Jag tror att jag kan bidra till en bra stämning på servern och göra RP roligare för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara tänker på att vinna själv, utan också hjälper den andra spelaren att lyckas. Det kan vara att göra så att deras karaktär får chans att vinna eller göra något bra.

Till exempel, om din karaktär kan vinna genom att besegra den andra, kanske du istället gör det så att de får vinna eller lösa problemet på ett coolt sätt.

Det handlar om att göra spelet roligare för alla, inte bara tänka på att man själv ska vinna. När båda spelarna lyckas eller får utvecklas, blir historien bättre för alla!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång. Jag glömde en regel på en server om att inte använda kommandon som inte var tillåtna. Jag ville bara göra något snabbt, men då blev jag påmind om att det inte var okej. Jag lärde mig att regler finns för att alla ska ha roligt och att det inte är rätt att fuska. Nu tänker jag alltid på reglerna innan jag gör något för att det ska bli rättvist för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) – Man får inte bara döda folk utan anledning. Man måste ha en riktig orsak i spelet för att döda någon. Metagaming – Man får inte använda saker som ens karaktär inte vet. Till exempel, man får inte använda något man har sett i chatten för att hjälpa sin karaktär. VDM (Vehicle Deathmatch) – Man får inte köra på folk med bilen bara för att vara elak eller för att döda dem utan anledning. Powergaming – Man får inte tvinga andra att göra saker eller göra något som inte är möjligt för deras karaktär. Alla måste få välja vad de gör. NLR (New Life Rule) – Om din karaktär dör, får du inte komma ihåg vad som hände innan du dog. Det betyder att du börjar om när du respawnar. Copbait – Man får inte försöka få polisen att jaga en bara för att det är kul. Man ska inte göra saker för att bara locka poliser till sig utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag tycker om att spela med andra och är alltid hjälpsam. Jag gillar att vara en del av ett team och att hjälpa till om någon behöver något. Jag är ganska kreativ och gillar att komma på nya idéer för att göra spelet roligare för alla. Jag har också spelat en del på andra servrar tidigare, så jag vet hur man följer reglerna och spelar schysst. Jag gillar också att ha kul och vara vänlig mot alla, och jag hoppas kunna vara med och göra servern till en bra plats där alla kan ha roligt tillsammans.

Nekad.
Anledning:
Du har redan skrivit en annan ansökan på ett annat konto idag.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka