Nekad L14m | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L14m

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199387343594

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liamsson99

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Bosse är en gammal man som har sina sista år på nacken. Han växte upp i Stockholm och hade en bra barndom han var bra i skolan och hade inga problem som barn. Nu sina sista år vill han tjäna pengar så han klarar sig när han går i pansion. Nu vill han söka sig till gruvarbetare eftersom hans Pappa var en gammal gruvarbetare och åkte ofta och jobbade i losantos.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag känner att jag kommer trivas bra på servern och att det kommer bli bra rollspel. Tycker om seriösa servrar som denna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att rollspelet blir bra och seriöst inte att man skämtar bort scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska underlätta för den andra så att båda får det lätt i scenariot och så att det blir lyckat.

Hur hittade du Unive? Genom vänner som tipsade om servern.

Nekad, utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Och Varför ska just du bli Medlem på Unive? Och även Vad kan du bidra med till serverns RP? Du kan ansöka om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka