Accepterad l121977 | Medlem ansökning [adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

l121977

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? stilltyping1337

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2008

Berätta om din karaktär. Göran Svensson, en gång en lovande fotbollsstjärna med en strålande framtid, förlorade allt på grund av sitt självdestruktiva beteende.
Upptagen med att festa, dricka och använda droger gick han miste om sina chanser att leva upp till sin potential.

Efter en misslyckad rehabilitering och en rad brott hamnade han i fängelse där han träffade en man som rekryterade honom till en kriminell organisation.
Med tiden blev Göran en av de mest ökända brottslingarna i staden.

Men det var inte bara alkohol och droger som plågade Göran.
Hans ADHD gjorde honom ofta impulsiv och orolig, vilket ledde till att han ofta hamnade i farliga situationer och gjorde dåliga beslut. Hans psykiska hälsa försämrades också efter att ha deltagit i flera våldsamma rån.

När han senare träffade doktorn Florin, upptäckte han att hans psykiska tillstånd var mycket värre än vad han trodde.
Florin diagnostiserade honom med en rad psykiska sjukdomar som OCD, bipolär sjukdom, och anxietet, vilket gjorde Göran än mindre stabil än tidigare.

Nu, fri från fängelse, lever Göran på kanten av samhället och är alltid på jakt efter nästa snabba kupp eller drogkick. Hans psykiska hälsa plågar honom än mer än någonsin tidigare.
Med lugnande medel och andra droger som en ständig närvaro i hans liv, är Göran aldrig säker på vilket av hans impulser kommer att leda honom till ett hänsynslöst våldsdåd nästa gång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska göra mitt absolut bästa för att höja min o andras RP så att det blir ett så bra RP scenarion som det kan bli.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig är detta vad RP igentligen hanslar om. Ett bra RP scenario handlar inte om vem som kommer vinnande ur ett eventuellt scenario utan om att det skall bli så bra som möjligt. Om det bästa är att min karaktär blir sjuten eller rånad t. ex så har jag inga problem med det. Allt handlar om att RP scenariot blir bra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM RDM powergamig metagamig och COPBAIT COMBAT LOGGING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja var medlem för ut och blev p ban men har lärt mig av det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? För jag RPar väldig jävla bra och för jag kan reglerna och gillar at rpa

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka