Accepterad L111 | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L111

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/18AEFC261AED609F3FDC112F1BCDA86B/

Ditt Hex-ID: 11000013a5fceb3

Vad är din discord tagg? L1#4026

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 3 dagars Ban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? oiseriös rp, suntförnuft, Kidnnappar vid fidens gänghus

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att Jag Gjorde Lite fel under ett Scenario som hände det kan jag inse själv att jag har gjort Lite Fel och kan Gå vidare med det och Förbättra mig efter min dumma gärning Jag gillar alltid att Försöka förbättra efter alla min misstag därför det kan vara bra med en ban för att inse att man har gjort ett fel och det finns saker att Man kunde göra bättre under detta scenariot som hände Och Jag gillar inte att göra Något som har kunnat förändra ett scenariot Liksom jag gillar att alltid förbättra min rp efter misstag som man har gjort. för då blir det ju Liksom bara mycket bättre scenarios och roligare att rpa Så jag ber om ursäkt om mitt misstag under detta scenariot och kommer aldrig hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en grabba som var med ett gäng vi har krig mot Asså Crips då och han vara vid grove rondellen ganska nära deras gäng hus och vi har ju som sagt krig med dom så jag rikta vapen mot han och sa att han skulle gå till min bil och hoppa in i den sen tog jag han till ett gömt ställe med vår gäng bil det var vid en Gömd brygga så jag tog ett snack med han för Vi har krig och försökte Typ lösa det för det går inte att lösa det när varje gång som vi åker till rondellen blir skjutna av dom Crips Så jag behövde Kidnappa han för att kunna ta ett säkert Snacka med han istället för att vi tar ett snacka med crips vid rondellen för då blir vi alltid bara skjutna av dom när vi åker till rondellen när vi försöker snacka med dom asså ha en bra soical rp istället för att bara skjuta mot varandra Som dom gör mot oss då så vi kan ju inte lösa det då när dom bara skjuter mot oss när vi kommer till rondellen så jag Som sagt Kidnappa han istället ganska tidigt på morgonen när ingen var typ vaken från båda gäng och tog ett snacka med han istället för att bara skjuta ner han. och jag sa till han att när vi försöker att kom till rondellen och snacka att dom inte bara ska campa på taken när vi kommer ditt och campa i buskar och bara skjuta mot oss när dom ser oss. så vi kanske Kan Lösa ut det här kriget istället för att bara skjuta mot Kidnappa varandra för helt ärligt så är den ingen soical rp alls att skjuta mot varandra Så vi kan lösa det någon gång Sp jag valde att släppa han och jag tog han till sitt gäng hus och släppte han Istället för att dumpa och 12a han På en fredag liksom det är ju inte Alls roligt att bli 12ad på en fredag och så vidare För jag själv vet hur det känns att bli 12ad på en fredag och så vidare det är inte roligt allas så jag släppte han utan för deras gäng hus typ och det var det typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte säga att det var en felaktig ban för jag tog ändå han ganska nära deras gäng hus som är ju liksom sunft förnuft det skulle man ju inte göra irl Liksom det är ju bara sunft förnuft så jag fattar mitt fel och förstör min dumma gärning och det kommer aldrig hända igen så jag själv tycker det var ju liksom bra att bli bannad för då kommer ju det aldrig hända igen Så det var bra att jag blev bannad på ett sätt och vis men Just nu vill jag liksom rpa för det är ju ändå en fredag och jag Älskar att rpa det är det jag liksom göra på fri tiden och det är ju det jag tycker är roligt Så det hade varit riktigt snällt om jag kunde bli unbannad jag ber om ursäkt om mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för väldigt länge sedan för typ över ett år sedan och kommer inte riktigt ihåg anledningen för den bannen för det var ju liksom väldigt länge sedan men efter den bannen så slutade jag och köra fivem på ett för personliga problem och så vidare men sen kom jag tillbaks för ett litet tag sedan och har inte blivit bannad sen den dagen på unive så jag tycker det går ganska bra för igenom min rpa just nu Så det hade varit väldigt snällt om jag kunde få denna unban för det som hände kommer aldrig hände igen jag ser till så mina misstag Inte kommer hända igen jag tar det här liksom som en Varning typ att tänka på vad du gör och inte göra om samma misstag eller något igen ber om ursäkt för mitt fel kommer inte hända igen lovar det från botten av mitt hjärta. Förlåt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort väldigt mycket Annorlunda Under detta scenariot jag förstår mitt fel och allting jag kunde ha gjort istället för mitt fel jag ber om ursäkt på riktigt istället för att jag Kidnappa han vid grove ganska nära deras gäng hus Så kunde jag ha väntat tills han hade åkt i från grove sen Kidnappa han jag förstår min dumma gärning och skriver allting det här från botten av mitt hjärta ber om ursäkt på riktigt kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig så mycket och jag har tänkt på vad jag kunde ha gjort annorlunda och vad jag inte skulle ha gjort liksom hade kunnat vänta tills dom hade åkt ut sen Kidnappa han eller bara inte Kidnappa han Fattar varför jag blev bannad och hoppas jag kan få en andra chans den helg istället för att inte kunna rpa tills på måndag det är ju liksom ändå på helgen det händer många roliga scenarios och Mycket folk online och det kommer hända många roliga scenarios Som jag inte Liksom kommer villa missa Under denna helgen så hoppas att jag kan få min andra chans den helg Förlåt på riktigt kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100% Förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka