Nekad L.S_175 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L.S_175

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198173844655

Ditt Hex-ID: 11000010cbaf4af (Hex)

Vad är din discord tagg? L.S#0498

Vem var det som bannade dig? Dan2#5196

Hur lång tid var din ban? Jag vet inte för jag blev bara bannad från discorden från igenstans och jag har inte gjort något.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You got banned from Unive Roleplay by Dan2#5196 reason: Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig vet jag inte för jag kan spela på fivem servern och sen från ingenstans blir jag bannad från discorden när jag inte har gjort något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inte gjort något och ni kan kolla på mina andra ban överklgan och kolla på dem att när jag har gjort något fel då erkänner jag det men nu blev jag bara bannad från ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban men det gör inget han kanske råkade för alla ni staffs på unive gör ett jätte bra jobb men kan någon snälla unbanna mig från discorden för jag blev bara bannad från ingenstans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem två första gångerna jag blev bannad det var när unive hette multistaden och jag var helt ny på fivem så jag visste ingen ting. Men nu kan jag alla regler utan till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för jag vet inte ens vad jag har gjort för fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså av mina andra två bans har jag lärt mig men den här discord bannen vet jag inte varför jag blev bannad. Så kan någon staff snälla unbanna mig eller kontakta mig på discord om dem vill ha bevis på att jag inte har gjort nånting

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka