Accepterad L.S_175 | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L.S_175

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198173844655

Ditt Hex-ID: 11000010cbaf4af (Hex)

Vad är din discord tagg? L.S#0498

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming ~Flame. Återstår: 4 dagar 23 timmar 43 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte rpeade när jag blev påkörd men det var bara för att han som körde på mig hottade mig att han skulle döda mig och då när han körde på mig då sa jag bara "AJ" sen åkte jag iväg för jag vill inte dö.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av en kille som hade hottat att han skulle döda mig och då försökte jag rymma från honom med min bil och sen skulle jag försöka finta honom och då krokade han in i mig. Jag han bara att säga "AJ" och sen åkte jag iväg för jag var jätte nära polis stationen så jag tänkte att jag skulle åka ditt och säga till en polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban för jag rpade inte bra när någon körde på mig. Jag ber så mycket om ursäkt för det och det ska verkligen inte upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har verkligen lärt mig av mina bans men mina bans vara precis när jag började spela på fivem så jag visste ingenting men nu kan jag exakt alla regler på servern även på discorden. så fort jag blir godkänd white list då kommer jag att ansöka till servervakt och wl ansvarig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpea mycket bättre som t.ex. att jag säger "Ajj mitt huvud och min axel gör ont" och sen hade jag kunat sagt att någon ska ringa en ambulans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% jag ska aldrig mer göra om det jag gjorde och det är jag säker på.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka