Accepterad L.S_175 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L.S_175

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198173844655

Ditt Hex-ID: 11000010cbaf4af (Hex)

Vad är din discord tagg? L.S#0498

Vem var det som bannade dig? Veni Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? permanent tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står Staff disrespect. Men jag är dum i huvudet att jag tjafsade mot en staff men förlåt så mycket jag borde aldrig ha gjort det. ångrar det så mycket skämms verkligen. Jag önska att jag kunde be om ursäkt till han att jag tjafsade emot. Men jag sa bara att jag inte orkade skriva en banöverklagan för jag blev ändå bara bannad i 4 dagar men jag ber ändå så mycket om ursäkt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag e dum i huvudet och tjafsade mot en staff men jag lovar att jag inte ska göra om det igen snälla kan jag få en sista chans jag gillar verkligen Unive rp jag kommer verkligen satsa på denna server. Lita på mig jag skäms verkligen och kommer aldrig mer göra om nåt sånt så snälla kan jag få en unbann på dicord servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med en support för jag blev bannad då sa han att jag skulle skriva en ban överklagan men jag orkade inte så jag sa kan jag inte bara få en sista chans. Men jag borde bara lyssnat på han från början och skrivit en banöverklagan från början. Men jag ber så mycket om ursäkt brode inte ha gjort så. Staffen sa till mig att skriva en banöverklgan och då sa jag med en snäll ton att jag inte orkade och sen sa jag bara att jag kommer skriva en banöverklagan sen sa jag ha en trevilg dag till staffen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var helt rätt att banna mig för man ska ha respekt mot alla staffs och jag är dum i huvudet. jag ber så mycket om ursäkt jag vill bara få en sista chans snälla. Men förlåt så mycket jag borde bara ha lyssnat på supporten de räckt jag skäms verkligen och jag lovar att när jag blir unbannad då jag lyssna mycket mer på staffs och inter tjafsa med dem.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag hade kunnat bara lyssna på supporten och skrivit en ban överklagan från början men jag är så dum i huvudet och jag ber så mycket om ursäkt det här kommer aldrig mer att upprepas det lovar jag och om jag blir unbannad kommer jag vara så trevilg som jag kan mot alla staffs och wl ansvariga och alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat bara lyssna på supporten och skrivit en ban överklagan från början men jag är så dum i huvudet och jag ber så mycket om ursäkt det här kommer aldrig mer att upprepas det lovar jag och om jag blir unbannad kommer jag vara så trevilg som jag kan mot alla staffs och wl ansvariga och alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig ska tjafsa med en staff det är det dummaste jag har gjort och jag ångrar det grovt mycket snälla kan jag bara få en sista chans och jag lovar att jag inte kommer sumpa den chansen. ber så mycket om ursäkt .jag kommer att förska bidra till servern mycket. Och försöka göra den bättre alltså inte göra något som är mot reglerna och om jag ser någon som gör de då kommer jag säga det till en support. Att tjafsa mot en staff är det dummaste man kan göra och jag skämms verkligen förlåt. All respekt till alla supports på Unive ni gör ett jätte bra jobb och ni hjälper alla.

Så snälla kan jag bara få en sista chans.

Har du läst våra regler? Ja

Kommer ge dig en sista chans, sker detta igen kommer du inte komma tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka