Accepterad L.S175 | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L.S175

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Sawma

Vad är ditt discord namn? L.S#0498

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2006

Berätta om din karaktär. En gång i tiden fanns det en modig polis i en stad. Han hette Abdi och är 32 år gammal och hade alltid varit intresserad av lag och ordning. Han började sin karriär som polis i en liten stad i närheten av där han växte upp och älskade livet som en polis. Han arbetade hårt för att göra sin stad så säker som möjligt och alla uppskattade hans hårda arbete.

Efter några år valde Abdi att flytta till en större stad och ta på sig en ny utmaning. Han var fast besluten att göra skillnad i den nya staden och satsade allt han hade på att bekämpa brottsligheten. Abdi blev en respekterad polis och uppskattades av kollegor och allmänheten.

Under en av sina uppdrag råkade Abdi hamna i en farlig situation. Han jagade en brottsling och fastnade i en fälla. Abdi stod inför en kvinna som höll en pistol mot hans huvud. Men han hade lärt sig att hålla huvudet kallt i farliga situationer och lyckades övertala kvinnan att lägga ner vapnet och ge upp.

Abdi fortsatte sin karriär som en av de mest framstående poliserna i staden. Han fick beröm och belöningar för sitt hårda arbete. Han var alltid redo att stå upp för sin stad och hans roll som polis hade blivit en central del av hans liv. Nu vill han gärna ta med sin kunskap till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit intresserad av rollspel i flera år och skulle älska att gå med i er community för att utveckla mina färdigheter och uppleva nya äventyr.

Jag har tidigare erfarenhet av att spela på roleplay-servrar och har lärt mig grundläggande och avancerade rollspels tekniker. Jag är också bekväm med rollspelsreglerna och förväntningarna från en roleplayers perspektiv, vilket jag tror gör mig till en lämplig kandidat för Unive.

Jag är villig att lära mig mer om Unives specifika regler och storyline. Jag är också tillgänglig för att delta i rollspel evenemang och delta på servern regelbundet för att hjälpa bygga en positiv och aktiv community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man kan förstå och se situationen från motpartens perspektiv och göra sina spel drag baserat på vad som skulle gynna motparten istället för att bara fokusera på sin egen vinst. Detta kan vara en strategi som används för att bygga förtroende och främja samarbete i vissa situationer, såsom förhandlingar eller konflikthantering. Det kan också vara en teknik för att förbättra kommunikationen och öka förståelsen mellan parterna.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på Unive ända sen 2020 när den hette Multistaden, Då hittade jag den högst upp på FiveM.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka