Nekad L.S175 | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L.S175

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Lukas Sawma

Vad heter du på discord? L.S#0498

Hur gammal är du? 17 År

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är engagerad i Marja Lisas tillväxt och framgång och är angelägen om att ta mig an rollen som chef. För att uppnå detta anser jag att Marja Lisas bör prioritera att hålla sina dörrar öppna så ofta som möjligt, upprätthålla en positiv och hjälpsam personal och främja en välkomnande atmosfär. Medan Marja Lisas för närvarande mår bra, hoppas jag kunna övervaka hela verksamheten och genomföra förbättringar där det behövs. Detta inkluderar att noggrant övervaka personalens prestationer, identifiera potentiella rabatter eller kampanjer och söka nya partnerskap för att gynna både Marja Lisas och dess kunder. Jag är också dedikerad till att locka nya kunder till verksamheten, vilket kommer att leda till större tillfredsställelse bland befintliga kunder, en gladare personal och en mer levande atmosfär i samhället. Som chef kommer jag att förbli öppen för feedback och funderingar från både kunder och personal, och kommer att arbeta för att ta itu med eventuella problem som uppstår. I slutändan tror jag att med rätt tillvägagångssätt kommer Marja Lisas att fortsätta att frodas och bli ett måste att besöka för både lokalbefolkningen och besökare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan mycket om bilar från att arbeta med dem och växa upp runt dem. Jag brukade vara ansvarig för ett bilföretag och vet hur man tar hand om kunder och lär nya arbetare. Att vara chef är riktigt roligt eftersom du får se till att alla gör sitt jobb rätt och är vänliga mot kunderna. Marja Lisa gör inte ett bra jobb just nu för att det är alltid stängt och jag vill hjälpa till att hålla det öppet dygnet runt så som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Med största engagemang kommer jag att vara närvarande varje dag så länge som möjligt och ägna mig att jobba i minst 7 timmar eller mer. Som en vaksam tillsyningsman lovar jag att hålla ett vaksamt öga på alla anställda och se till att de fullgör sina uppgifter med yttersta effektivitet. Om jag får äran att vara chef, kommer jag att arbeta tillsammans med Marja Lisa för att främja en kultur av produktivitet och ansvarstagande bland alla anställda.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det kommer jag definitivt att göra!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Unive är den ända jag spelar på och den kommer allltid vara den ända jag spelar på.

Har du läst våra Regler? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka