Användarnamn: L.Macho
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Theesuperl
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Young 21Savage
Vad är din discord tagg? Theesuperl#6371
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft copbaiting. Återstår: 4 dagar 2 timmar 16 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag kalla polisen för gris
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte jag copbaitade utan åkte för att tanka och så var de poliser där så kalla jag han för gris och då var polisen och jag kaxiga mot varandra medans kvinn polisen försökte säga till han att sluta
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kör ej som en idiot längre
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte va lika kaxig mot grisen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Grisar har också ett hjärta och kan bli ledsna
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Theesuperl
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Young 21Savage
Vad är din discord tagg? Theesuperl#6371
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft copbaiting. Återstår: 4 dagar 2 timmar 16 minuter
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag kalla polisen för gris
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte jag copbaitade utan åkte för att tanka och så var de poliser där så kalla jag han för gris och då var polisen och jag kaxiga mot varandra medans kvinn polisen försökte säga till han att sluta
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kör ej som en idiot längre
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte va lika kaxig mot grisen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Grisar har också ett hjärta och kan bli ledsna
Har du läst våra regler? Ja