Accepterad Löken5534 | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Löken5534

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198146460495

Ditt Hex-ID: 11000010b191b4f

Vad är din discord tagg? löken#3493

Vem var det som bannade dig? Liam Eriksson

Hur lång tid var din ban? 33 dagar och 18 timmar 31 minuter återstår

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Undviker support ärende, Rdm, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gick inte in på support kanalen eftersom min Discord inte startades för någon konstig anledning så skrev att det inte gick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra in i någon på motorvägen först, sedan åker jag iväg och tjuvkopplar en moped. Då blir jag fryst och blir tillsagd att gå in på support kanalen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Gjorde möjligen fel men tycker inte att 34 dagar var rättvist för det här.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat försöka skriva med mer adminen och försökt förstå att just då kunde jag inte ta mig in på Discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer att vara mer försiktig och undvika att köra på andra men även att kommunicera bättre generellt.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka