Accepterad Lögen | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RyZe :)

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199150044390/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lögen#9528

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Jag är en karaktär som Heter Lars Larsson in game jag är en person som har är om tacksam och trevlig och min karaktär älska att hjälpa folk med typ sjus eller om dom är döda eller Skade så tar jag dom till sjuk huset. Eller om de är hungriga så ger jag alltid dom mat och vatten. Jag har jobbat på postnord och reporter men sen har jag även jobbat på mekonomen. Han är född 2000 och han har väldigt stort intresse för billar. Min karaktär är inte så känslig han bryr sig inte vad andra säger och så.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en person som är snäll och hjälper folk som behöver hjälp. Jag kommer även att jobba mycket på det jobbet jag kommer börja på och då vill jag jobba på någon kreativt när man hjälper folk typ som mekonomen som jag jobba på innan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är många som spelar på unive och dom har inte så mycket lallare men jag gillar även att dom har mycket poliser och ambulanser så man kan få hjälp om man behöver

Hur hittade du Unive? Spela först på andra serverar fast dom var dålig så gick jag in på en svensk där det var många inne och det var den bästa jag har kört på och kommer inte köra på andra serverar en unive nu bara för att den var mycket bättre en alla andra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att försöka hjälpa folk hur mycket som helst och att vara en person som alla tycker är roliga men jag kan även vara lite snuskig ibland och min karaktär är även jätte trevlig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att först att få jobb på mekonomen och att sen börja jobba inom sjukvården och sen kanske polisen. Och att försöka hjälpa alla som behöver hjälp med saker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? typ 2 timmar i på vardagarna och sen på helgerna kanske hela dagen eller typ 2 till 10 timmar. Men sen är jag iväg ibland och spelar match eller campar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja nur gör jag sorry för senast hade glömmt den reglen fast har läst igenom dom nu några gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka