Nekad Lögen | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RyZe :)

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Q-park

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Lögen#9528

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur många timmar har du på Fivem? Har 700 timmer till 1000 timmer på fivem

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tycker att jag är mogen nog men även att jag tycker att jag är en bra ledare. Jag gillar att hjälpa till och lära mig nya saker. men jag vill också bli chef för att jag vill få staden till en bättra plats. Och för att få staden till en bättre plast så kommer jag sätta böter på alla bilar som står fel. Och då hjälper det med att dom kanske parkerar bra som gör att det kanske kommer bli minder olyckor. Men sen dom som blir anställda kommer jag behandla lika väll för att få en rättvisa. Men när jag jobbar och jag sätter böter på doms bil så kan det bli förbannade ibland och kanske skrika men jag kommer börja vara lugn men sen om dom fortsätter så kommer jag behandla den personen som den behandlar mig. Och dom jag anställer kommer jag behandla som minna bästa vänner ingen ska behandla någon dumt för då kommer jag ta upp det med den personen. Jag är även bra lyssnare och jag lär mig lätt vad andra säger och jag säger det jag tycker och känner ibland för att gillar att vara ärlig och inte ljuga. Men jag är också väldigt bra på fatta beslut där jag kan fatta kanske upp att man ska sätta böter på en eller inte. Och om det inter står rätt till så löder jag det. Men sen när man anställer folk så får man inte sätta för höga krav på dom för som jag tycker så kommer jag ha en liten utbildning för att kunna förklara om om q-park om hur radion fungerar och så att det kan bli något radio disciplin i vår kommunikation med i radion. Men nu kommer jag också anställa så många jag kan nu i början för att kunna få q-park på fötterna igen för jag vet då att ekonomin har gott ner väldigt mycket så att jag ska få upp dom på fötterna igen. Men jag kommer också göra q-park till en bättre plats. Och jag kommer föröka allt jag kan för att få en bättre rp nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter om bilar och så. men jag har också mycket erfarenheter hur radion fungerar för att jag har jobbat i sjukvården nu i kanske 2 månad så jag vet liksom att man ska börja med Rakel och sluta med com eller klart slut. Jag vet också hur faktura systemet fungerar för jag hade en annan karaktär innan där jag jobba på meko och jag var erfaran. Jag är även en bra chef när jag vet hur man gör utbildningar för att jag gjorde flera såna inom sjukvården när jag fick leda en hel grupp som var nya. Men sen har jag också ett väldigt bra radio disciplin där jag vet mycket hur det fungerar i och med att jag jobba inom sjukvården. Men sen har jag bra förståelse där jag vet mycket hur andra är vissa kanske behöver mer tid i skolan och det förstår jag vissa andra kanske behöver ta några djupa andetag och det förstår jag.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 22 år han är från Sverige och låter rätt gammal min karaktär nu heter Lars Larsson han har alltid hjälpt andra som behöver hjälp tillexempel med köra folk till olika platser. Han är även skit snäll och trevlig och bara mysig och hjälpsam. Hans föräldrar var väldigt fattiga och hade inte mycket pengar så han levde ett ganska jobbigt liv. När han var liten så hade han en ven som heter Lucas Hansson som tog livet för något åt sen. Men han hade även en annan vän som heter Isak som jobbar som polis för tillfället. Hans föräldrar är nu döda när dom tog livet av varandra. Lars levde utan något jobb och var fattig men sen fick han jobb på meko och känna massa pengar och där efter sjukvården. Nu idag så är han arbetas lös igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket jag bara kan på vardagar från kanske 2 timmar till 8 timmar eller mer. men sen på helger så kommer jag vara inne från 4 timmar till 24 timmar eller men. Och spelar så länge jag inte är trött.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA det är klart detta är min favorit server och kommer alltid vara. kommer alltid älska den och kommer göra vad som helst för den.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ aldrig i mitt liv skulle jag det spelar bara på unive där det är best rp och massa roliga människor och älskar unive.

Har du läst våra Regler? Ja det är klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka