Accepterad Låt Mig :) | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Låt Mig :)

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/billy_gazer/

Ditt Hex-ID: 110000101ad5247

Vad är din discord tagg? Billy_Gazer#9778

Vem var det som bannade dig? Klacksko

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? nånting om att det inte var alla som fick en klacksko i huvudet utan det var jag

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? in-game för att jag gick in med vpn och i discord fick jag inte veta varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade vpn på och i discord så vakande jag upp t att jag var bannad (vad några månader sedan)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag råka ha vpn på när jag gick in på servern och samma i discord, och om det finns en anledning fick jag inte veta den

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hade en batong som jag fick när jag jobbade på club de munanjo

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte haft vpn på när jag gick in på servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte vpn längre så kan ju inte råka gå in med den på, och om det fans en annan anledning fick jag ju inte veta den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka