Nekad Lärkelele | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lärkelele

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lerkelele/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Lärkelele#6346

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Nicklas, Peter är född i Falun, Dalarna, Peter är 24 år gammal och har nyligen bestämt sig att flytta till denna stad för att försöka starta ett nytt liv. Han har tidigare bott hos sina föräldrar och känner att det är dags att bo själv. Peter är en hyfsat trevlig människa som egentligen bryr sig om andra, men på senaste har han fokuserat mer på sig själv och sin ekonomi. Han är en hårt arbetande man som lever på A-Kassa.....

Varför ska just du bli whitelistad? Det jag kommer att bidra med är rolig RP, jag vill uppleva roliga och seriösa händelser, vilket betyder att jag kommer att ta det seriöst när det behövs. Jag vill ha kul, och att andra ska ha kul. Är ny inom RP-scenen och vill komma in på en seriös server som inte kommer förstöra mina upplevelser.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den verkar bland de bättre Svenska RP-servrarna jag sett och vill därför komma in på denna.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom at kolla runt på svenska RP-servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt samtidigt som jag lär känna nya människor, samt lära mig mer om RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag ej!

Tillbaka