Nekad Lägg dig | Whitelist ansökning [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lägg dig

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198828014502/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? hasby#6178

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Sten bratvusht är en italiensk 23 årig man som nyligen blivit släppt från finkan tillsammans med sin bror Luigi. Dem satt för mord och rån, dem fick 14 år var för ett misslyckat bankrån. Bratvusht brödernas kollega Alberto Ricardo torskade också på rånet av DNA bevis från blodanalys ( fick 8år ). Bratvusht kommer till multistaden för att hitta en kvinna som han kan skaffa barn med och gifta sig med. Sten Bratvusht har grov adhd och älskar att tjäna pengar. Hans intressen är att spela fotboll och vara med kompisar och kolla på bilar. Nu söker han så hoppas han att han kan få en bra utbildning. Bratvusht börjar plugga och vill få jobb på mekonomen då han är mycket intresserad i bilar. Bratvusht kommer jobba mycket så att han kan få bra betalt och köpa bilar bo i ett hus och kunna överleva. Bratvusht gillar att vara med hans kompisar som han lärde sig känna i vill få ett bra liv. Bratvusht gillar att utforska och testar nya saker och framförallt att lära känna nya folk. Han har nu släppt sitt kriminella förflutna för att han vill leva hälsosamt och skaffa jobb och kunna leva sitt liv med familj och vänner som vanligt. Hans mål i livet innan han dör är att ha skaffat familj och en bra inkomst till familjen så dem kan överleva och ha de bra och försörja sig med mat och kläder i framtiden, och sedan få mitt arv

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer följa alla regler och sköta mig ingame och kommer ha kul på serven och se till att andra har de också och vara allmänt trevlig. Bidra med bra RP. Jag kommer bidra med att vara trevlig och att folk kan få jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill ansöka om andra jobb och de bra och vara whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? Den kom upp på startsidan av fivem i flödet om man kallar de så.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att tjäna pengar och köpa någon schysst bil och träffa nya kompisar och hjälpa dem att tjäna pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan just nu men har gjort men multistaden är bäst, har spelat på bryggeriet men inte längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka