Nekad läderpojken | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

läderpojken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Läderpojken

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2010

Berätta om din karaktär. johhny johnson heter min karaktär, han är en 35 år gammal man som bor på gatan. I hans barndom så blev han slagen av sina föräldrar när han inte hämtade öl. När ölen blev slut så behövde han gå till butiken eller så blev han slagen av bältet. Hans pappa hittade han på gatan när han var 3 år gammal, först så sparkade hans pappa på honom men sen så såg en snygg tjej honom så han plockade upp johnny och tog hem honom. Johnnys dröm har altid varit att få köra bil men eftersom att han är svart så har hans pappa aldrig låtit honom ta körkort. Nu har johhny flyttat iväg från hans föräldrar och flyttat till unive. Hans intressen nu är att äta kfc och köra bil, han brukar också gå till olika nattklubbar för att partya. Han brukar bli väldigt arg efter han har blivit utkastad från nattklubben och då brukar han slå till närmaste personen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp med en rolig karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man till exempel blir rånad av en person med vapen så ska man lyda rånaren och inte motstå för att man inte ska förlora något.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler och jag har också förstått alla, Några exempel på regler är metagaming, metagaming betyder att man pratar i discord med sin kompis under till exempel ett rån eller bara när man kör vanligt så att ingen ska höra vad man säger.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på flera andra seriösa rp serverar förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: Utveckla: Berätta om din karaktär och gör om " Johnnys dröm har altid varit att få köra bil men eftersom att han är svart så har hans pappa aldrig låtit honom ta körkort."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka