Accepterad läderlappen | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

läderlappen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198323118088/

Vad är ditt namn i verkligheten? David Vilhelmsson

Vad är ditt discord namn? David #9672

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amange Basil. Han är 35 år gammal och är ursprungligen från Iran. Han kom till Sverige när han var 15 år och har därmed bott här i 20 år. Amange är intresserad av bilar och gillar därför att engagera sig med allt som har med bilar att göra. Han äger själv en BMW M2 som han är väldigt stolt över. Amange är en person som är mån om att följa lagen då han ofta blev uppläxad som liten av sin far. Man kan säga att Amange är en paragrafryttare. Andra intressen som min karaktär har är att han är mycket trevlig och snäll mot andra, han ogillar mobbing och slagsmål.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill skapa roliga rp minnen och situationer på Unive och vara med i gemenskapen. Jag tycker att servern är perfekt för mina intressen inom rp och därför tycker jag att Unive är något för mig. Jag vill även kunna utveckla mina rp situationer och därför söker jag även medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört talats om servern från vänner och själv blivit rekommenderad. Jag tycker Unive ser väldigt cool och fräck ut. Unive verkar som en rolig server med en bra gemenskap.

Hur hittade du Unive? Genom vänner. Jag har blivit rekommenderad från personer som är aktuella på servern och jag blev intresserad direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa roliga intressanta rp situationer tillsammans med andra. Jag vill tillbringa en värdefull tid med andra spelare och testa på nya saker inom rp. Jag vill även utveckla mina relationer till andra på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att ha roligt och skapa bra en gemenskap. Jag vill också utveckla min karaktär samt mitt rollspel. Jag vill ta med mig roliga minnen och framförallt ha roligt när jag spelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka