Nekad läderlappen | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

läderlappen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198323118088/

Ditt Hex-ID: 110000115a0b008 (Hex)

Vad är din discord tagg? David#9672

Vem var det som bannade dig? siggeed

Hur lång tid var din ban? 1 dag 7 timmar kvar. Vet inte ursprungliga tiden. Förmodar att den borde vara runt 4 -5 dagar ursprungligen sedan då det var så länge sedan jag spelade sist.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Cop bait. Suntförnuft. Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Har inte ens spelat på servern de senaste dagarna. Jag vet helt enkelt inte och det är därför jag skriver denna överklagan. Har som sagt inte gjort något av anledningarna jag varit bannad för så jag vet inte. Kanske har de bannat fel person eller fått för sig att jag gjort dessa saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev inte bannad under tiden jag spelade. Det var först idag när jag gick in på fivem då jag upptäckte bannen. Senast jag spelade åkte jag runt i min bil och rpade med olika folk. Försökte även få sålt min bil och rpade därför med folk på piren. Har inte ens haft någon kontakt med polisen eller gjort något av de överstående anledningarna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban enligt mig. Har inte baitat cops eller försökt baita cops. Inte heller har jag powergamat då jag har gjort flera olika saker på spelet och inte bara spelat för makt eller pengar. Jag har alltid spelat med sunt förnuft och kan inte ens komma på någon gång varför jag inte skulle ha gjort det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har faktsiskt varit bannad en gång tidigare. Det var första gången jag spelade på servern och rpade. Jag spawnade då död och svarade inte när någon skrev till mig då jag inte visste hur det gick till. Tog lärdom av det genom att förstå hur det funkade och har inte haft något problem sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej då jag inte vet varför jag blev bannad. Är oskyldig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kan inte lära mig något då jag inte gjort något av anledningarna. Om jag blir unbannad får jag väl vara försiktigare så jag inte blir bannad utan anledning igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka