Inaktuell LÄS INTE | RÅKADE SKICKA!!!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011527803/

Ditt Hex-ID: 11000013ea8fc7b

Vad är din discord tagg? #8279

Vem var det som bannade dig? Blurr

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powergaming failrp ~Blurr. Återstår: 4 dagar 23 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle tro att Blurr valde att banna mig då det utifrån hans perspektiv såg ut som att jag hoppade ut ur polisbilen med handklovar och in i en annan bil med stängd dörr. Detta hade jag nog också bannat en person för om hen gjort detta. Men detta är ett stort missförstånd och jag ska förklara detta i frågan nedanför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min andra gängmedlem blev stoppade av polisen efter en ganska lång biljakt. Vi hade droger och grova vapen och mycket annat "kriminellt". Vi vill då såklart inte bli tagna med alla dessa saker på oss och försöker då komma på en plan. Min Vice boss kör efter med en BMW och stannar där de tagit oss. Han öppnar dörrarna och jag försöker hoppa in, men en polis tog mig. Polisen kör vidare och jag får panik. Jag skriver då en /me Försöker sparka upp dörren. Sedan skriver jag: /me Lättar upp dörrlåset med foten. Och då hoppar jag ut ur bilen. Min Vice boss bakdörr på bilen var borta och jag skulle hoppa in där. Men min karaktär öppnar automatiskt framdörren och hoppar in. Sedan fryser dom mig och få tillsägelse och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta var en felaktig då det var olika utifrån våra perspektiv. Alltså ett stort missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt hur många jag har haft. Men dom flesta är felaktiga och någon enstaka har jag själv förtjänat och lärt mig efter mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara stå mitt straff och inte försöka fly när jag sitter i bilen:) Hädanefter så ska jag verkligen inte göra om detta. Har man blivit tagen och har kommit så långt att man sitter i polisbilen så får man stå sitt straff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, stå mitt straff:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka