Nekad KZY1263 | Medlem ansökning | Relic |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KZY1263

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? KZY1263#7486

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Jag är en kille som är 22 och har haft ett tufft liv. Jag har bara varit uppväxta utan pappa för han dog i en skottlossnings och min mamma hade hjärtproblem. När jag fyllde 16 så fick jag jobba och 2 år senare dog min mamma. Så jag fick jobba jätte mycken för att ha råd och bo kvar. Men till slut så förlora jag jobbet. Sen des har jag bara jobbat som en byggarbetare. Men det är inte de jag vill jobba som för mina intressen är billar och polis så jag skulle vilja va en polis men jag behöver va en medlem för det så det är därför jag söker för att få medlemskort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna göra den roligare och skulle kunna hjälpa nya peoner. skapa nya firmer och andra bolag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela som att det händer på riktigt. Så som att jag går in och rånar din butik så måste du göra som jag säger

Hur hittade du Unive? Jag såg en kille spela RP och jag tyckte att det såg roligt ut så jag lada ner fivem och leta efter en rolig men jag hitta ingen och sen såg jag att det va en server som många spela och jag jojna. Jag tyckte att den va rolig så jag fortsatte spela.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? och Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Tillbaka