Accepterad kzxx | Medlem ansökning [LKN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kzxx

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? kzxx

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Hussain tokken. Hussain tokken är 28 år gammal och är 174 cm lång. Hussain tokken är en trevlig som prioriterar andras känslor över sina egna och är en generös person. Hussain tokken kommer ifrån mellanösten så som sin bror Hamza. Hamza har nyss flyttat till staden och påbörjat sin karriär inom racing och egen företagare, så nu kommer Hussain tokken och ska hjälpa sin bror med sin karriär. Hussain tokken är också välldigt intreserad av bilar / racing så som sin bror. Hussain tokkens första mål är att skaffa en bil som han sedan kan tävla med och skapa sig ett namn och karriär med. Hussains första plan är att skaffa knegar jobb för att sedan jobba sig upp inom arbetslivet och fylla sitt cv. Hussain och sin bror ska sakta men säkert jobba sig upp till att skaffa ett eget företag inom racing då det är det dom båda brinner för, även köpa hus och kanske flytta in med sin bror Hamza om dom har råd med ett hus. Hussain kommer även lite aggretions problem så det är en anledning att det kan vara bra för han att flytta in med sin bror Hamza då Hamza ska hjälpa hussain att arbeta då han har lite problem med att få jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik rp då jag och min polare ska rpa bröder, jag kan även bidra med social rp och en rp som inte många gör eller lägger ner tiden på att göra. Jag kan även bidra med rp som ej har som målsättning som ej är som alla andras, mina mål är att skapa roliga scenarion och rpa för allas gynning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska / kan rpa för ett motparten ska vinna för att dra ut mer på ett scenario och göra det roligare för alla och mer unikt.
tex, du låter dig själv bli kidnappat av motpartens gäng för att sen starta förhandling om pengar / droger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler, så som tex cop bating = Du försöker få polisens uppmärksamhet genom att sladda framför polisen eller åka förbi dom och snacka skit om dom tex. Rdm = Du dödar någon utan en gilltig anledning. Vdm = Du använder ditt fordon som ett vapen och dödar någon. Det va bara några men jag kan såklart alla

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 2 Tusen timmar på fivem och har rollspelat på många servers och har god kunnskap inom det så ja skulle säga att jag är erfaren.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka