Nekad KZR135 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZR135

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin hedenholm

Vad är ditt discord namn? KZR135

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ut spela sig som en person som gillar att jobba. Exempel inom polisen eller ambulans. Min karaktär också omtanke sam och bryr sig om andra åker illa ut. / LITE OM MIG!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra RP scener och att jag inte VDMAR eller RDMAR!! och vara trevlig mot folk!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall dom drar upp en kniv mot mig. så ska jag spel med dom som att det var verklighet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel VDM att du använder ett fordon som ett vapen!. RDM är att du dödar någon bara för att du vill det/ om man ska så ska man ha en anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har roll spelat som polis och ambulans innan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en trevlig person att ha och göra med. Jag har väldigt mycket konsekvens tänkande.!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka